God morgon (?) 12.30

Tänkte inte skriva något längre inlägg nu, har lite bilder på kameran från igår och den orkar jag inte börja gräva efter. Det blev som planerat en lyckad kväll alltså :)) Man fick ju göra det bästa av vad man hade och det gjorde vi kan jag lova! Allra finast var nog pyttipannan som jag och Jennifer rotade fram ur Emmas frys sisådär,.. hmm.. vid två, (eller?) Gött me lite käk, medans Emma bara ville sova, kraken :D Men jag förstår henne, måste ha tagit mycket energi åt att försöka lappa ihop hennes hälsena som typ va av!

Nej nu ska jag försöka pallra mig ut i köket och se om jag hitttar ngt, vilket jag inte kommer göra...

Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Hehe precis :)..Min Valborg var lugn ;)..sj då?

2010-05-01 @ 13:13:17
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0