Vilken kväll !

Tackar och bockar för sällskapet, sugen på å dra ut igen men de e juh sönda så,, nono Men nästa helg ska ja försöka dra me Fiia till Karlstad så kan vi dra på Arena :D Men då ska jag också presentera henne för vattenglast så kanske hon slipper må som hon mådde imorse . haha Gummsan ;) <33
Jag mår vell inte sådär super kalas *men de har varit värre så, Måste försöka ordna till röran som blev igår, på tal om de.. jävel va länge ja va uppe! Ja drog fan på Djävulen Bär Prada när vi kom hem .. wohoo :D Va vell vaken till 4 och halv sju vakna ja av att Fiia satt å blängde på mig, då vare snöstorm ute btw :S Aja nog me skitsnack, slänger in "alla" bilder när ja orkar sträcka mej efter kameran, cya !
                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag blängde för att jag ville ha medlidande när jag var så "sjuk" fattaru väl... ;)

2010-03-21 @ 16:05:37
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: binis:)

har hört att arenen inte "finns"längre, att de la ner det:( men ta med fia så drar vi till Örebro:D ska fira jossan som fyller 18 på torsdag;)<3

2010-03-21 @ 21:23:24
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0