Sämst uppdatering !

har varit sämst på att uppdatera, men har varit ledig sen freda morron.. Jobbade iofs igår, men som sagt har juh varit ledig ett par dagar så hade fullt upp igår så de hann inte bli ngt bloggande.

* I Fredags var vi på farsan, haha den va rolig men inte världens bästa film kanske ; )
* Lördagen blev det Laserdome med Sandra å Co
* Senare på kvällen hade jag visning hos Cindy, var ganska nervös :$ men de gick bra ; )
* Söndagen blev det sovmorgon och klockan 3 hade vi möte med Cosmopharma som tog resten av dagen, de va kalas kul : )
* Igår blev de lunch på kinan med Fiia, sen blev det massa jobbb!!

*
Idag jobbar jag förmiddag, sen blir det vell hem och laga mat. Ikväll blir det street på kulturskolan sen ska Min Bästa Fiia sova hos mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0