"Plötsligt händer det"

Jag pratar säkert i telefon me min mamma typ 5-10 gånger om dagen, så därför e inte allt vi säger så jävla vettigt kanske. Men ibland kommer det dom här små tillfällen som gör att ja inte tänker sluta prata me henne i telefon så mycke som jag gör...

M - Du, när Duane hämtade din dator, var det något i den väskan som du saknar då?
S - Va ?
M - Ja, va det något i den som du skulle vilja ha tillbaka? Eller fick han allt som va i väskan?
S - Va har han hitta i den nu då?
M - Nej men säg bara om det var något du ville ha tillbaka
S - Det beror på va han hittat
M - Men svara bara
S - MEN SÄG VAD HAN HAR HITTAT ISTÄLLET
M - Okej, han hitta en femhundring



Snacka om noll koll på vart mina pengar tar vägen, ja blir ju glad när ja hittar dom iaf  ;)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det går ju an att drälla med 500 hundringar när man är gjord av pengar eller hur?

2010-03-22 @ 19:35:07
Postat av: S

sv, säkert ;) man kanske fick me den i en av tidningarna

2010-03-22 @ 19:56:39
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0