Mys, mat och bio !

Känns som det kommer bli en fin fredag :)) Har grejja lite i lägenheten, små städat, nu väntar jag på Sabina Och Sandra vi sa göra kyckling wok och senare blir det bio , ja vet inte vad vi ska se för film jag sa att dom fick välja så blir det en överraskning ^^,  Uppdaterar senare, annars hörs vi imorn babes ! <3

 

just det !
  Jag pratade med min älskade syster förut, vi hade video samtal på MSN :)) Och det kändes himla bra måste jag säga. Det va jätte roligt att få se hennes och höra hennes röst, sen att min MSN laggade paj e juh en annan sak :$ nästa gången ska ja iaf va hos mamma så att hon med får prata med Cindy :)) Hon berätta att jag e den första hon pratat med, aaawww <333


Kommentarer
Postat av: Mammie

Vill me prata

2010-03-26 @ 22:05:51
Postat av: S

Du ska gå, får ta de när ja kommer hem te dig ngn dag :))

2010-03-26 @ 23:18:29
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: S

*få

2010-03-26 @ 23:18:43
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0