LÖRDAG

fy fan va klockan e mkt, har segat i sängen hela dan ;O kollat lite på film och så.. och inte alls tänkt på tiden.. IKV blire middag hos mamma , kl 6 så de e juh om två timmar, shiiit ingen aning om va ja ska ta på mig?! Kommr inte exakt ihåg va vi skulle äta men de blev tre rätters middag iaf :) Typiskt mammie <3 När jag är där ska ja även göra i ordning Tommys 20 års present, grattis i efterskott! Så senare åker jag te honom, firas lite där sen blire vidare till statt i guess :)) JUST de, ser ni de? Jag ska ut och dricka alkohol som jag OFTAST GÖR VARJE HELG!


kissseeees // S <3

Kommentarer
Postat av: Mammie

Duktig flicka att koppla av med lite alkohol på STATT "varje helg". Det är livet det......

2010-03-27 @ 22:19:52
Postat av: S

Javisst vetu, hoppas du e stolt över din lilla flicka! <3

2010-03-28 @ 13:55:22
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0