Blivna pundare

lycka till att peka på en kille i dfs som inte röker på? haha fy fan.. alla göra de, dom som du inte trodde, dom du anade, dom du visste.. Den där kille som sa att han aldrig skulle skaffa en tjej som röker, han som säger till sin flickvän "va inte orolig de e bara grabbarna som gör de", han som erkänner att han gjort de men skulle bara prova... Killen som alla vet gör de dagligen, dom där "fina snälla" som egentligen gör de mest av alla, Finns så mycket ja skulle kunna skriva, har haft personer i huvve för varje mening ja skrivit och ja skulle kunna fortsätta hur länge som helst! Men ja säger de, den dan ja får reda på de här om mina tjejer då de e så illa som ja fick höra nu.. Då vet ja fan inte va ja gör..
Jag är iaf besviken på vissa personer.. BIG TIME !

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Äsch

2010-03-25 @ 17:23:17
Postat av: asdf

Ärligt talat så måste jag bara fråga.. Vad är så farligt om de tänder en spliff efter skolan? efter jobbet? Jag menar, för att koppla av.. Slår vad om att din farsan och 100 tals till du känner till tar några öl efter jobbet, eller hur? Då blir du sliten och bakfull också.. Tar du ett par bloss efter plugget så orkar du plugga mer, sen sover du så skönt på natten :) Nu röker jag inte dagligen, bara på helger oftast, men jag ser inga fel med att ta en dagligen..

2010-03-25 @ 17:25:56
Postat av: Mm

Kanske inte känns så farligt med, men vissa trillar dit.... Vill ha mer... vill bli mer höga. Har sett så många som tyckte att lite inte gör nåt, men som idag är helt nerdekade. Lite skadar inte... men stannar det där????

2010-03-25 @ 19:53:44
Postat av: S

Alla har olika åsikter, det jag skriver e bara en liten del av det hela vilket alla inte behöver veta om. Och eftersom alla inte har en aning om vad jag syftar på antar jag att du "asdf" är en av dom. Bakom de ja skriver finns lite djupare saker än att bara "tända en spliff efter skolan"

2010-03-25 @ 21:41:55
Postat av: asdf

okej, om det är som du säger får jag ursäkta mig.

Men på det du skrev lät det precis som att de som "tänder en spliff efter skolan" också har problem.



Vidare är jag inte någon av dom du pratar om, det garanterar jag.

2010-03-25 @ 22:15:54
Postat av: S

Ja deras problem är vell isf att dom ser ngt sånt som en lösning för att koppla av, men de e juh bara min åsikt

2010-03-25 @ 22:22:01
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: Planta

Det ÄR en lösning till att koppla av ?

2010-03-25 @ 22:32:01
Postat av: S

Men du Hemlig Planta , ja syfta på att de kanske inte va den mest positiva ^^, ^^, ^^, ^^,

2010-03-25 @ 22:40:09
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: Hemlig Planta

Ah okej ; )

2010-03-25 @ 22:52:35
Postat av: asdf

nejmen sabina, du röker ju ciggaretter? hmpf, förtja hur mycket farligare än spliff är en än cigg, i fysikens beroende, hmpf..

Hur kopplar du av på helgerna? Jag tycks se dig koppla av oftast med någon form av alkohol på helgerna, och alkohol är ju ett "bra" sätt och koppla av på.....

2010-03-25 @ 23:14:30
Postat av: asdf

haha, fyfan hur jag stavar! vad kan det bero på.. :D

2010-03-25 @ 23:15:15
Postat av: S

Tycks se mig ?koppla av¨? ?oftast? med någon form av alkohol? oj.. du vet du inte va du pratar om :P Jag som nästan aldrig dricker och när ja väl gör de ere inte för att koppla av.. Jag pratar ganska allmänt just nu men att du ska försöka berätta saker om mig e nog inte så värt för röker gör ja men de andra va ju lite lost :D vet inte riktigt vad du baserar din fakta på ?

2010-03-25 @ 23:26:46
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: asdf

tips från coachen:

läs på innan du uttrycker dig eller lev ditt eget liv.

2010-03-25 @ 23:36:42
Postat av: S

haha , jag behöver inte läsa på ngt alls för jag uttrycker mina egna åsikter och lever mitt eget liv, vad du har för åsikter that's fine, sen att du inte tyckte mina va helt okej.. aa de va juh inte jag som skrev te dig direkt ;D

2010-03-25 @ 23:39:54
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: Johana

hej =)

kommentera min lilla frågestund?

det skulle va snällt iaf.. kram



http://neverleaveyou.blogg.se/2010/march/-fragor.html#comment

2010-03-26 @ 00:44:03
URL: http://neverleaveyou.blogg.se/
Postat av: iido

Måste faktikst hålla med "asdf".

Jag är tjej, jag röker, dock inte dagligen.

2010-03-26 @ 01:13:43
Postat av: S

ojoj. bytte du namn till iido nu?

2010-03-26 @ 01:21:47
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: Cindy

Jag tycker att ni är fruktansvärt omogna som ens kan sitta o skriva såhär mkt, om ni nu har sånna jävla åsikter om Sabinas blogginlägg o ni så jättegärna vill dela med er av det varför inte då skriva vem ni är!? Så som jag fattar det så borde ni ju vara någon som "tycks" känna Sabina om ni drar upp vad hon gör på helger o att hon röker. Tycker det är rätt fegt o inte ens skriva sitt eget namn då står man ju inte för vad man säger.

2010-03-26 @ 14:48:25
Postat av: hemlig

äsch

2010-03-26 @ 15:23:08
Postat av: asdf

sabina; nej, jag böt inte namn, "ido" är inte jag.



Cindy; Skulle du outa dig om du vore den som röker cannabis? i mean, det är ju inte lagligt direkt, inget man skyltar med, aight?

2010-03-26 @ 16:41:19
Postat av: Cindy

Nej men bara för att man skriver vem man är och sin åsikt så behöver det ju inte betyda att man är den personen som röker. Du hade ju inte behövt skriva att du gör det du kunde ju ha varit snäppet mognare o bara skriva din åsikt med namn. RIGHT?!

2010-03-26 @ 19:09:14
Postat av: S

oki, tänkte bara eftersom det var samma ip adress men du kanske har någon polare där ;)

2010-03-26 @ 23:17:09
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: sanna

Det är skrämmande hur många som håller på med sån skit och de säger att det inte är farligt. Okej är det därför det är olagligt då eller? Vilka puckon. Bra att du skriver om det, och roligt att de som håller på med skiten blir upprörda, jag tror de mår dåligt innerst inne av att de hamnat i skiten:)

2010-03-27 @ 10:07:43
Postat av: Kickzter (du vet väll vem XD)

Jävlar vlken diskkution du fick igång här då sabin hjärtat!



Hoppas allt är bra! Kommer å tar en kaffe igen inom

kort!



pussar

2011-07-22 @ 14:44:54
URL: http://theblackswan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0