Studenten

Just nu sitter jag på jobbet och käkar frukost, va hos Lisen halv 6 imorse för att sminka henne :) Så fin va hon! Har kort på henne men de lägger ja inte ut än, vill ju inte att någon ska få en förtitt på hur hon ser ut innan hon har sprungit ut från skolan ;)
Får ta och stänga igen Cafét en timme sen, måste kolla när Lisekotten får ut ju! Egentligen skulle mamma stå på cafét men hon va tvungen att åka me brorsan till Örebro för han skulle till doktorn, så a, vi får vell se om jag får några klagomål ;$  Men de e vell ingen som vill klaga på lilla mig heller?  (a) ;)

haha
gissa vilket datum Kissies länkade min blogg?
"svårt" va



Fortfarande ganska tidigt på morgonen så vi får vell se hur statistiken ligger till lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0