Shopping

När kissarna var hos veterinären tänkte jag att jag kunde passa på att shoppa lite ;))
Hittade lite smått och gott som jag tar med mig till Israel , ska ju som sagt vara där i tre veckor,, ;(
Känner mig lite mes men jag VET att jag kommer längta hem, det ska inte bli kul att vara borta från alla.
Men skönt att träffa stora syster  som faktiskt har varit borta i tre månader.

Har ju köpt en solhatt me bara för resans skull! ;)
Men den och annat får ni se senare, laddar iaf upp en bild på en tjusig skjorta som följer med till utlandet!

 

har letat och letat efter den perfekta isblå färgen på naglarna till sommarens bränna, nu har jag hittat den så nu återstår bara den perfekta baby blå färgen, var hittar jag den ?


Kommentarer
Postat av: lina

Isadora- baby blue är den bästa blåa färgen :DD kostar 60kr tror jag :)

2010-06-10 @ 02:44:31
Postat av: Sabina

Tackar :) Får hoppas att den inte e slut överallt som alla andra blåa e ;)

2010-06-10 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0