Käk på Lilla Världen

Igår gjorde jag årets första besök på den mysiga restaurangen :))

Skulle igentligen dit med Emma, men Kirre och Tilda hakade på
Jääääätte mysigt va de !
Senare, när vi till slut hade bestämt att vi inte skulle käka efterrätt DÄR, så drog vi te kronhallskiosken å käka mjukglass, och jag fick världens största!





haha alla käkade., "det-där-som-jag-inte-kan-uttala" förutom kirre då som tog en barnmeny ;)







Senare på kvällen drog vi till Emma, och körde pendeln (?)
Det var jätte intressant och jag fick reda på endel som jag grubblat lite över,
men nu vet ja iaf att "tanten" hemma hos mig inte e något att oroa sig över även om hon kan vara lite jävlig mot mig ibland :))

Kisses // S <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0