Jerusalem n'a'sta

Haha hann juh inte direkt skriva igar, va lite ont om tid ;)
Vi snorkla iaf, de va skit coolt onskar ja hade me min undervattenskamera
Jag kan inte forklara alla coola fiskar vi sag men mamma fick nagra kort pa dom iaf som jag kanske har chansen att lagga upp senare ngn gang :)

Nu ska vi iaf checka ut om ca 40 minuter sen far vi ligga pa stranden eller ga pa stan till halv fem och da drar vi med bussen till Jerusalem
Verkar vara populart dar eftersom de inte fanns ett enda hostel ledigt, vet inte riktigt hur vi loste  de dar :O

Aja ja ska vell lata brorsan ta lite av internet tiden med medan jag gar och packar klart,
jag har redan borjat flagna pa axeln! f'ck

Kisses // S <3
Miss my honeypie <333 Men snart e jag hemma hos dig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0