Framme i Eilat halv fem imorse

Nu har vi checkat in pa ett nytt hostel i Eilat, MYCKET finare, renare, battre,, helt obeskrivligt!
Har egen dusch, toa, kyl.. kan lasa dorren, man kan saga att de e mer som ett lagenhets hotell

UNDERBART, forutom att vi e allra langst ner i Israel, sa ni kan juh gissa hur varmt de e ?
eller nej, de kan ni faktiskt inte! jag har aldrig varit pa ngt stalle dar de e sa varmt, for de kommer inte svala vindar har, de gor tillome ont i ogonen for de blaser sa varmt!

Vi kom ju iaf hit halv fem imorse sa sov pa bussen, de har me vandring e absolut inte min stil men jag kommer sjalvklart inte angra att ja va har de va juh nagot jag ville.
Men iaf, inte mkt sova alltsa, bussresan va 4 och en halv timme pa en skumpig vag med en idiot te chaffis

aja , jag ska inte klaga, mitt mal i Eilat eller vad jag hoppas pa. e att simmar med delfiner som man kan gora har :)) de e en av mina checka av grejjer i livet och isf har ja uppfyllt tva, en va att dyka bland fina fiskar och de har jag gjort i gran canaria
sa kan man se strutsar me :D vore frant!

Nu k'nns de som ja bara sitter och skriver massa skit, som sagt synd att man inte kan lagga in bilder, vore lite kul
min internet tid e slut om 11 minuter men vi stannar iaf har i fyra dagar for de e de vart aven om de va lite dyrt :) men sparade iaf en antt pa bussresan, sen en natt tillbaka sa de e juh billigare..

Nu ska ja vell duscha snart ! :)
Miss you Emelie <3

alskar Tobi <3

Kisses // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0