Eilat n'a'sta

tjoho ! har kommer en liten snabbis igen

Igar lag vi inte pa stranden sa lange for vi skulle ga pa marknaden och den stanger kl 6
nu hittajag iaf mitt baby bla nagellack som jag letat efter!

tank att ja ska behova aka anda hit ner for att hitt de ;)
Nu sahar pa morronen sa har vi precis kaka frulle, gick upp halv 7 imorse (halv 6 hemma) packade om vaskan lite sen kl 7 blev de spring tur for mej morsan och cindy
Har lite bilder men kan inte lagga upp de eftersom jag sitter pa vandrarhemmets dator, synd for hade dom haft tradlost hade jag kunnat anvanda cindys dator, men de kommer nog ngn liten bild i efterhand..

Nu maste jag sluta skriva sa dom andra hinner skriva lite med

vi ska va ute harifran kl 11, da blir de stranden till ikv. Sen tar vi bussen till Eilat typ kl 12..
Sa det aterstar vell att se nar jag uppdaterar nasta gang!

Ha de gott Sverige,
Saknar dig Tobi <3
Kisses // S <3


Kommentarer
Postat av: sabina

låter som ni har det bra i alla fall:D

bra det=)

hihi, allt är bra här hemma med=)

puss<3

2010-06-17 @ 21:10:17
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0