DÖDA HAVET

Shit vilken upplevelse!
Man verkligen flöt! när vi har gått så långt ut att vi inte ens bottnade skulle vi stoppa ner fötterna för att känna hur djupt de va, men de gick inte man flöt juh fan sjönk inge alls även om vi ville, helt otroligt!

Och nu har jag juh fått känna på den "äkta" varan av Cosmopharma leran, jag kan juh säga att ja trivdes me att kladda runt me den där. Kände mig som en liten unge ^^,
Var dock väldigt dåligt med salt, mer än på stenarna som va precis vid vattnet

På vägen tillbaka till Hotellet red vi kamel! haha fy fan va otäckt de va, världens största!!

Kan inte ladda upp så mkt bilder men mer finns på Cindys facebook






Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, nej va roligt att rida kamel!! Jag vill också göra det!!:D

2010-06-24 @ 18:28:07
URL: http://fiiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0