Igår

Blev inget skrivande igår, och jag lovar att jag ska börja lägga upp bilder igen, eftersom endel bett om de ;)

Stekte en stund på möra igår innan jag tog eftermiddags passet på station, om man nu kan kalla de steka med alla moln som fanns (?)
jaja, lagom till ja började jobba så börja de iaf spööö regna!
så ja va tvungen att ge mig ut igen för att åka hem och stänga mina fönster, härligt värre
Kan ni gissa va ja hade för kläder då? jo en vit klänning så klart....

ja vill bara säga att de finns såna jävla idioter ute som inte ska ha körkort!
fan de hagla juh så ja trodde bilen skulle gå sönder!!
+ att ja fick va ute en EXTRA STUND för att något klapp trä inte ville att de skulle hagla på hans bil så han hade ställt sig i den lilla tunneln på vägen till mig så jag kom juh inte förbi!!!
IDIOT

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 08:15:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0