ÄNTLIGEN NY VECKA!

och dags för att börja blogga, jag tänker inte skriva om sånt som hänt under tiden jag inte bloggat, de lägger ja bakom mig, både bra och dåligt kanske dyker upp ytterst lite, en aning senare, och absolut kommer jag lägga ut bilder..
Men jag känner att energin behöver vara lite högre än va den har varit på vissa fronter, dags att släppa taget om skit saker och gå vidare

Något som iaf har varit riktigt bra de e min älskade kärlek, ! Där har det varit underbart vilket har hållt mig någorlunda pigg!

Visning idag iaf, hos Linda
UNDERBART!
ska ringa till henne sen och höra lite saker, men a som sagt, lite senare ;)) hon e nog inte vaken nu kanske..

Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Linda

nejdu, så tidigt va ja inte vaken ;-) va de du som ringde dolt förut? =)

2010-07-12 @ 11:12:30
Postat av: Sabina

nej ja har inte ringt dolt nr, de va nog din hemliga beundrare ;))

2010-07-14 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0