Malin

Drömde om dig inatt,
drömde något som redan hade hänt
ett minne jag aldrig glömmer :)

Vi va hos Emelie i garaget, som så många andra dagar
Ja kommer inte ihåg exakt vilka som var där, men vi va vell ett gäng som vanligt
:))
Jag vet inte xakt hur de börja men d spårade ur till slut
Ngn av oss tog en klick mousse å tände på ^^,
Så börja vi hålla på sådär, å de sluta me att vi började kasta de på varann!
ja hur kul va de inte å kasta små eldbollar på varann?
Ja vet att ja träffade Malins tröja en gång, då blev hon fast besluten om att hon skulle kasta i mitt hår ;(
Men ja sa att de va elakt, tänk om de skulle börja brinna å håret försvann ?
Hon fortsatte iaf kasta, vet inte om hon lyssnade på de jag ska men träffa mig tänkte hon iaf göra
Till slut stod jag i sängen å Malin tog världens största jävla klick som fyllde hela handen
hon tände på å sen kasta
de roliga va att ja ducka ;) Så Emlie hade binnande mousse på hela väggen
Å så ja va ju så övertrött att ja kläckte ur mig kommentaren brandvägg
Folk kanske inte tycker de låter så jävla kul, men ja kan lova att vi som va me, vi garvade

Hoppas du har de bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0