Jag blir så lack!!

Jobbet kan va så jävla stressigt ibland, å de e så jobbigt !
Igår kom ja hit svin kallt inne, vilket gör mig grinig..
Jag fick ställa mig och göra rent ugnen ,
plus att de va ugnsrengöring i ugnen på ställen som e självklara för mig att där sprayar man inte
men de va de så nu har ugnen pajjat.. ;(
Så jag får panik här för vad gör jag en måndag morgon utan ugnen? åååauahf! :O

Och igår kväll tänkte jag, gud va skönt å åka hem!
Nej då e alla så tjocka å ska äta mcdonalds och soppåsarna ute var överfulla så ja fick ploga runt i snön å plocka skit som ramlat ur å grejjer.. usch inte så rockigt, men Emma hjälpte mig iaf sötis ;) <3

Och nu vill ja inte va me mer för nu vet ja inte va ja ska ta mej till :(
Förutom ugn och sopor, har jobbet flöti på nu på mörakvisten (Y)

Sov gott // PMS kvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0