Cosmopharma :)

Var hos Paulina igår, va bjuden på en Cosmopharma visning hos henne, Mycket trivsamt :) Det blev en del grejjer på beställningslistan för mig, kalas bra saker verkligen!
Och mycket billigare än M.K!
De känns ju ganska bra :))
Jag ska ha visning i Februari
Vill gärna att lite folk kmr så e ngn intresserad e de bara å höra av sig :)
Har även visit kort på jobbet till den konsulten jag hade, med telefon nr internet sida osv:)
Har en katalog me som man kan kika i och sedan beställa varor :)
hihi har hunnit gjort lite reklam och ngt visit kort har redan gått åt ^^, Kul att kunna hjälpa till lite :)
Kisses // S

Kommentarer
Postat av: binis

hihi hej:$:D

hade jag inte jobbat hade jag med kommit till paulina, sen så var det ju visning hos ellen eller ja hennes mamma , då kunde jag inte heller! men när du har det vill jag verkligen komma:D så hoppas jag kan det med;D

2010-01-21 @ 18:28:00
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra vill verkligen att du kmr :D

2010-01-21 @ 21:10:04
Postat av: Anonym

bra vill verkligen att du kmr :D

2010-01-21 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0