MOTHER AND DAUGHTER NIGHT


De har varit skönt att umgås med mamma en kväll, vi har faktiskt pyntat min lägenhet, redan huh ?;) fast än är det inte helt färdigt så ni får inte se före och efterbilder, förutom på badrummet, men big diferense..



Lite mycke grejjer vid handfatet just nu men de får ja fixa te lite enkelt

Det blev mycket snack och skratt, vi kollade även på Biggest Loser som e för roligt, haha mamma har nog skadat min katt för livet, han ville INTE ligge i mammas famn, han gnällde tillome åt mig sen.
Och Tracy då, hon va för rolig, ingen kommer tycka de e lika kul som när man såg de men ho  e juh för knäpp, satt och busa me henne se satte hon sig på baktassarna, såg ut som en iller typ, vi börja gapflabba båda två, så gav jag kommando "sitt" och precis när jag gjorde de satte hon sig så igen.. Går inte å förklara hur kul de va för det tillfället ;)

Blev även glögg, så jääävla gött sittter med en kopp nu me och så hade jag köpt lite fika, behövdes i den röran vi ordnade till :))



kissen e nog inte sur längre, han beter sig som vanligt, ska ligga brevid mig när jag sitter i soffan och följer efter mig så fort jag går nånstans, gosseen ! ♥


Kommentarer
Postat av: Mammie

Tracy såg faktiskt skitrolig ut där hon satt. Har aldrig sett en katt på det sättet

2010-12-08 @ 15:17:41
Postat av: sabina

haha vanligtvis brukar hon bara sitta så på balkongen när hon ser fåglar :D tack för all hjälp mammie <3

2010-12-09 @ 22:36:19
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0