KLÄTT GRANEN


Sitter och har lite julmys för mig själv hemma i soffan med tända ljus relaxing :)
Har kollat på holiday den filmen e super bra!

Så har jag precis fixat ögonbrynen och naglarna och om en timme ska jag åka hem te Hun ska bli så gött å sova :)
Har hänt så mkt idag men vet inte hur jag ska kunna berätta allt riktigt än, blir för mkt att skriva å då blire bara kludder ... Känner mig som soppa i huvve, har juh faktiskt städa i tv rummet också, blir för mkt på en och samma gång tror jag
Tar vell några dagar att få nr allt på bloggen, as usual men just nu får man ha lite tålamod, juletider å allt ;))

 Men jag har iaf klätt granen bidde så fint så! Men se syns lite dåligt ;(




Grattis på födelsedagen Sis !! <3
Och god jul på alla er andra :))

Kommentarer
Postat av: Sabina

mysigt det ser ut =)

va ne?:o flyt eller;)

2010-12-24 @ 10:14:09
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0