GOD... MORGON..


inte så mycket nej, usch vad ja va krasslig imorse :( Too bad Sov nämligen himelskt och ville verkligen till gymmet imorse, men jag orka inte min hals tog kol på mig! Bara man inte börjar bli sjuk usch....


Så me de sagt ska jag börja min bra dag nu, Det har nämligen släppt lite nu så jag kan juh åka å träna ikväll kanske :)) Just nu försöker jag hitta ngn som vill me te kga, fast de e juh igentligen bäst att åka själv. Ska försöka hitta lite små grejjer som jag kanske kan lägga i familjens julstrumpor :)

måste förbi City radion med, för jag vann ngt igår, vet inte riktigt va de va film av ngt slag typ kan berätta hela historian sen när jag varit där

hm.. nu kom posten så jag läser nog veckorevyn innan jag fixar mig ^^, IFALL att ngn skulle va inne och läsa min blogg som vill följa me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0