FREDAGS FÖRMIDDAG

Trippen till Örebro var lyckad, jag hade juh en hålhake med att Emelie skulle följa med som ni vet?
Köpte nämligen hennes 18 års present, en orange klocka som hon har tjatat om ja vet inte hur länge, men har inte riktigt haft pengar till den. Den perfekta presenten, haha hon blev juh nästan tårögd tillome ;))
Gick iaf in där klockan fanns, och jag visste att hon skulle gå och kolla på den.
Den fanns i tre olika sorter men allt gick som planerat jag visste att hon skulle visa mig EXAKT den klockan hon ville ha, så jag lura henne lite
hon pekade på den hon ville ha, så hitta jag en söt baby blå och sa att jag tänkte köpa den. Så stod Emelie och cindy och sölade, då gick jag och hämta kassörskan så tog jag den orangea klockan som Emelie ville ha, så skulle jag betala och ropar över halva affären "Emelie vill du ha försäkring på din klocka?"
Ni skulle ha sett henne, varken jag och cindy och ingen annan kan jag lova, har sett Emelie se så jävla förvånad ut förut. Som ett jävla frågetecken fattade ingenting och började stamma "eeehh,, n-nee.."
Så jävla kul va de, ett sånt ögonblick som man skulle ha på film, först när vi verkligen va ute ur butiken förstod hon vell vad som precis hade hänt, glad blev hon iaf snuttan :) <33
Frukost på Espresso house
haha nörd outfit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0