DAGARNA I BILDER

smartskaftet som sitter här vid datorn och skriver har provat att använda mammas kamera som jag har hemma hos mig, mhm.. men ja har juh ingen data sladd? ska till mamma ikväll och har lite cosmopharma så plockar vell med mig den då! har bland annat sånt jag handlat på den kameran


Har bloggat "rätt" dåligt, fick jag höra igår bl a, och detta har jag varit upptagen med ;))

Jag har hunnit vara med min Bijnis, gått på stan och haft visning hos henne





Så har vi fått nya kylar och lite så till Cafét

Har hunnit julhandla ganska mycket och slagit in endel paket hemma med :)
Vi på Cafét fick en varsin julklapp av Mammie idag!
Men jag kan ju självklart inte öppna den riktigt än :$
Har även
* Varit en del me Babe och Emeloo
* Kört Emma till akuten
* Varit på månadsmöte för Cosmopharma
* Sett Lisen bli av med håret! (Y)
* Jobbat ofc ;))
Har verkligen gjort tusen grejjer till, minst! Men kan inte komma på ngt nu så säger tack å hej för mig så länge för nu ska jag plocka lite i butiken på jobbet :))
Kisses
- S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0