COSMOPHARMA VISNING @ MAMMIE


Idag har ja varit hos mamma och haft Cosmpharma visning, gick asbra! Känns verkligen super
Imorrn ska jag ta lite kort i källaren där vi va för mamma och Jan håller nämligen på och "bygger" ett litet mysrum. Det är jätte mysigt där nere nu :))

Känns underbart, även om jag bara haft två visningar i december, men att bara komma igång igen.. Och mer ska de bli har redan bokningar till 2011


Imorrn ska vi fira mina älskade syster! Även om hon inte fyller fören på fredag, men vi ska vara hos mamma baka lite pizza och så, det blir nog jätte mysigt :)) Men imorrn förmiddag ska jag ta en liten tripp till Öret me lillebror, cya then !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0