Visning @ Linnea

Visning hos Linnea gick helt okej, jag börjar komma igång nu känner jag :)) Lär mig mer och mer hela tiden och det kommer alltid något nytt, as roligt! Visst jag älskar pengar men jag bryr mig inte så mycket om hur mycket jag får in på en visning mer att jag har så himla roligt och att jag vill att folk ska använda produkterna för att dom faktiskt är så hiiiimla bra! Börjar få lite spridning på det ;))

När jag kom hem blev det ingen ansiktsmask, men satte mig med fotbad och handbad sen gjorde jag både manikyr och pedikyr, lite onödigt kanske eftersom jag ska jobba hos mamma imorrn så naglarna kommer vell vara lika vackra som dom var innan jag fixade dom... Men va fan, we love it!

Gonatt!!! // S <3

PS, Fiia ,
sorry att jag inte hörde av mig fall du ville vara med men det blev rätt sent så tänkte inte på de :$
Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0