Visning @ Linda

Dåså, har jag haft visning hos Linda, känns bra :)) Blir bara mer och mer taggad och jag o Carola har satt upp en liten plan här, genomför vi den ska ni få veta vad det var ;))
Fick tre nya inbokningar, kanoners!
Ska snart sova, konstigt att jag inte e mer trött :S Har juh fan varit uppe as länge!
Imorrn lägger jag in bilderna som jag tog på cafét idag, min blogg knövlar fortfarande så har inte tålamod för de nu, aja de va lite smått å tråkigt om kvällen hörs imorrn!

Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Binis

hih vad bra:D ja det är klart, såg din lista!

är ju ledig på fredag så kan ta mig en tur då och kolla lite;) roligt att det går bra med cosmo:D puss<3

2010-04-20 @ 10:34:26
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0