Var e alla idag?

Har gått in på dom bloggarna jag läser dagligen och ingen har uppdaterat? What's happening?! Jag bara undrar... Hm aja då får jag vell göra ngt annat då... Kanske sortera paketet från Cosmopharma som jag fick idag =)) Har legat i den här månaden we like! Så ska jag tvätta bort sminket å dra på mysdress innan jag går å lägger mig, har inte varit hemma på hela dagen. Stannade kvar extra på station idag för jag tycker om min Emmie så mycke sen ringde Carola för hon hade lite kul å berätta så då drog jag dit, så kom vi på att Felicia skulle fixa mitt hår, tvätta, klippa å massage å grejjer för de e ja värd ;)) Så kom nyss hem :O

Hörs imorrn!
Kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0