SOVMORGON



MER HONUNGSVATTEN ÅT FOLKET! *muuuumma

Skönt, idag sov jag väldigt länge, lite jobbigt bara att jag ska iväg och jobba klockan två, hade varit skönt att vara ledig... Slet som ett djur i helgen! But that's life you know
Just nu sitter jag me en anisktsmask, har några släktingar på besök.. Så dricker jag det bästa som finns HONUNGSVATTEN!  Love it!

Tips, igår när jag gick och la mig va ja så förkyld att jag inte kunde andas genom näsan, och hade så ont i huvve så jag trodde hjärnan skulle hoppa ut!
Jag tog lite aloe vera gel på näsbenet och i näsan :$ Sen masserade jag in Freedom cream i pannan (bra mot huvudvärk, förkylning och liknande), på näsbenet och under ögonen en liten bit ner på kinden. Och imorse? MÅDDE AS BRA! första dagen på länge ja vaknat utan att vara någpt förkyld alls :O otroligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0