Samtalsämnet idag

Mitt och Emelies samtals ämne imore...

Vi menar inte på att killar alltid har det lätt !  Men kanske bara en lite touch lättare än det kan vara för tjejer ..
Jag tror att det är dyrare att vara tjej, underkläder är hur dyrt som helst och då måste vi köpa två delar? Killar får inte mens.. där har vi även lite mer pengar som måste läggas på en tjej. Är det varmt ute kan killar ta av sig tröjan och ingen tänker på de, tänk om jag skulle springa runt utan tröja? Dom behöver inte sminka sig vilket tjejer inte heller behöver men if you know what I mean. Killar har lättare att klä sig, då tjejer har fler alternativ, tjejer måste föda visst killen kanske måste stå och få handen sönderklämd men jag skulle gärna byta.. Jag skulle kunna rabbla upp sååååå mycket mer, men jag vill inte gå in för långt på mina tankar om det här .  Vill inte väcka lika starka reaktioner som när jag skrev om Blivna pundare ;)


Kommentarer
Postat av: Mammie

Ni som har 29 grader på jobbet ibland kan ju börja med topless eller bikinicafé. Hur mycket kunder skulle ni inte få då......

2010-04-15 @ 16:40:02
Postat av: Mammie

Tillägg till föregående. Klädkontot blir inte så stort då

2010-04-15 @ 16:41:44
Postat av: S

Väldigt kul , dom som skulle kma dit om vi va topless e juh reda stammisar ;) Hur många gubbar ere inte igentligen? Vi har EN tant som e stammis :D

2010-04-15 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0