PENGAR

wihooo! Ja trodde jag va dyng pank för ja knappt har några pengar på mitt personkonto, så kom jag på att jag hade glömt föra över pengar till det kontot från ett annat som jag gör varje månad, och när jag loggade in va ja inte så jääävla pank längre ;) med tanke på att jag hade pengar på mina andra konton som jag öppnat själv för att ha extra konton bara för å ha koll på pengarna, GOIT !
så nej mamma ja va inte så slarvig med pengarna den här månaden trots allt, där du ;))

och på tal om pengar, Emelie och jag satt å sancka massa förutom om sånt, hon vet iaf vad jag menar , och de e så man är pengakåt, klart att man vill ha pengar om man ändå kan få dom? ;D

Men nu blir det affären och jag ska cykla dit även om jag mår dåligt (!) Sen ska jag nog ringa Linda :))

Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du är duktig du

2010-04-14 @ 17:49:58
Postat av: Mammie

Du är duktig du

2010-04-14 @ 17:51:04
Postat av: Jane

Haha duktigt av dig att spara :) det går jäkligt dåligt för min del.. hehe

2010-04-14 @ 18:17:51
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0