Långpromenad

Gud det är helt otroligt, tog mig 20 minuter att komma in på bloggen! Så här kan ja juh inte ha det, det måste ordnas på något sätt säger jag bara.

Igår var iaf jag och Fiia på långpromnad innan jag åkte till jobbet, vi stack iväg redan klockan 10, de kändes skönt att vara uppe i tid och så. Tog med hundarna :)) Jag tror inte jag va tillbaka hos mamma med dom fören typ 20 i 12! Goit, blev Gryten runt typ, tog en liten...hmm.. "genväg" genom skogen, fast jag kanske skulle vilja kalla de mer för en hinderbana, eller va säger du Fiia ? ;D
HAHA , tryckte in hundarna i lilla Clion ;D lite trångt men det var de nog värt, dom va helt slut efter Wilma orkade inte ens hoppa in i bilen och Jasmine fick ju bada :))


  

  

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu när jag tänker efter så va det nog bara omvägar vi tog..... ;)

2010-04-13 @ 22:32:38
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: Mammie

Wilma ser ju helt fläng ut i bilen

2010-04-14 @ 17:54:38
Postat av: S

sv, ah ja vet! Hon fick juh damp när ja plockade upp Fiia :D

2010-04-14 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0