Klar med Demon, va händer ikv då?

Nu har jag haft demon hos Emlie, dt var riktigt trivsamt :)) Hoppas alla blir nöjda och glada, vi hade ju lite små stunder.. Där man fick skratta extra mkt, och åt vissa "låtval" haha
Men vad händer ikv då? För jag hade juh inte planera längre än fredag eftermiddag så jag har noll koll just nu? Hm e ju inge sugen på å bara sitta hemma så jag hoppas att det händer något, call me (!) 070 5726260

Imorrn blir det kga som alltid med Fiia ;)) Love it! Hon ska köpa sånna där söta diskmedelsflaskor vit porslin (?) Förhoppningsvis kanske man slinker in på någon loppis med eftersom det är lördag :))

                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0