Jobbet

Först gick det inte att blogga från jobbet nu kan ja inte blogga hemifrån men från jobbet? Tur de , men de e juh ngt med mig och datorer, oturen förföljer mig :S
Igår gick de himla fort på jobbet! Jag och Emelie e ju värsta teamet, kommer på hur mkt som helst :D Kommer sluta med konkurs! Tur att Emelie ska ha sommar lov då ;) Själv ska ja ta ut semestern i förväg och jobba i sommar.. Vad ska jag göra då tro ?  (a)

Förövrigt igår så va ja iväg och dansa på kvällen, de va sköööönt! För ja va as bra  ;) och kom ihåg väldigt mkt, spec med tanke på hur mkt andra kom ihåg  Körde hårt som fan bara så har lite små ont här och där. Och jag håller på att bli SJUK! :( Fan!

                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0