Jobbar på min LEDIGA dag (helg)

Jag känner mig så jävla duktig! Imorse drog jag å Fiia te kga för frukost på mcdie, jag vet de hör inte till dieten jag går på... Men jag kan ändå inte träna för jag e sjuk så jag tänkte slänga på en vecka så de blir 7 veckor ist för 6. Så jag bryr mig inte om att jag slarvar lite :))
Efter de drog vi och köpte varor sen åkte jag till station åå börja grejja i butiken, vi tar kort nu btw ;) Jag skiter fullständigt i att folk kanske tycker att jag sitter med mitt ego högt över huvve, men jag känner mig verkligen så jääävla duktig! När det gäller jobbet, å varför inte skryta berätta om de till andra? Jag menar, hur underbar e inte känslan att man har gjort ngt som e så bra när man vet att de behöver görasv (?)  Jag sitter inte å säger att jag är så jävla bäst (även om jag är väldigt nära) men den känslan! Varför hålla den inom sig när man kanske kan peppa andra till att känna likadant? :)

Dessutom fick jag lön idag bara för att min mamma älskar mig så mkt!
hehe, ne inte därför, men jag vet att hon älskar mig och jag har världens bääästa mamma :)) <3

Nu ska jag göra grönsakssopppa innan det bär av till jobbet igen! Cya
                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Fia

Du e såå dutti duu! <3<3

2010-04-16 @ 15:15:42
URL: http://fiiak.blogg.se/
Postat av: Cindy

Duktigt du är=) Jag har oxå världens bäääästa mamma så de så! ;) <3

2010-04-16 @ 18:16:50
Postat av: Mammie

Vilken tur att jag har världens bästa barn...... alla tre <3

2010-04-17 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0