Frulle, Promenix, Vin

 

God morgon!

Sitter i soffan och myser i mig lite frukost :)) *mums! hjälp Ska köra den där dieten i sex veckor och vissa saker ja ska äta är ju groteska! Mitt i allt bara för de hände precis nu, jag kommer juh fan bli vräkt! Det är något allvarligt fel på min katt, ja kan inte förklara man måste nästan se själv så jag får vell filma någon dag,  :S Alltså han SPRINGER , genom hela lägenheten på två sekunder, HOPPAR från allt som går att hoppa på! Ni som har varit i min lägenhet, tänk er att han kommer från sovrummet in till tv rummet hoppar en meter så han kommer på soffan (den långa delen) och sen tar värsta hoppet och landar i hallen :S SHIT!
Nu tappa ja de andra som ja skulle skriva men sak samma, kvart över 10 möter jag Fiia så blir det å gå på promenad :)) Men nu ska ni få se mina nya vinglas som jag inte visade igår !

 

Dom ser inte så stora ut men det var dom, tjockt glas med :)

Kommentarer
Postat av: Fiias mamma

Hört talas om katt-fnatt?? :) Det har våra också, överskottsenergi tror jag! Fint du verkar ha i din lägenhet :)

2010-04-08 @ 10:47:08
Postat av: S

sv, amehn hjälp :D Han e nog inne i någon period nu skulle jag tro, snart kommer vell grannarna å klagar! Tack så mycket :))

2010-04-08 @ 10:53:39
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: Linda

tihih tack :)

2010-04-08 @ 13:58:04
URL: http://iinda.blogg.se/
Postat av: Tobias

Din katt har feta problem ;)

2010-04-08 @ 22:12:59
Postat av: s

nejdå, han e bara lite busig kanske :$

2010-04-09 @ 13:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0