Förberedelser för kvällen

Linda va nyss här o hämtade lite grejjer från Cosmopharma Lisen dyker vell också upp här snart
Shit e lite seg, va tvungen å gå å lägga mig en stund om jag ska orka med dagen me tanke på att jag har varit uppe sen klockan 5! Så nu ska jag snart duscha , men funderar på å lägga en ansiktsmask eller skrubba undertiden som jag kollar klart på Top Model


Vid klockan sex (?) ska jag pappa å Duane dra å käka på de nya stället eftersom Duane fyller år idag, HJÄLP! Har ju inte slagit in hans paket heller! Och har inte bestämt vad jag ska ha på mig!

Efter middagen blir det hem, byta om.. Kanske lägga på lite extra make, sen bär de av till Emma och då röjer vi! Har bestämt mig för en underbar kvällen! Jag ska göra det bästa som går att göra av den och jag hoppas alla andra får det lika trivsamt som jag SKA ha!

Kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0