Det börjar bli lite jobbigt nu..

.. kan inte skriva alltför mycket för det är en hel del som är aningen privat.
Jag älskar min arbetsplats, det är inte det.. Jag tror inte jag skulle kunna vara på ngt jobb där jag hade roligare än här för tillfället. Men något är fel , ska man behöva få ont i huvudet så fort man kliver in i lokalen? Så fort man sätter sig i bilen för att åka till jobbet.. Hoppas de går över snart och blir bättre bara för JAG orkar inte mer, ska bli gött med semester, jag och Pau skulle boka idag igentligen men det blir lite längre fram !

Men funderar på att ta någon dag ledigt ändå... ;(

Kommentarer
Postat av: Fiias mamma

Men lilla gumman, bränn inte ut dig i förtid :( man måste unna sig ledigt också och du sliter ju hela tiden tycker jag det verkar som...

2010-04-20 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0