BLOGGTORKA? NEJ INTE DIREKT..

... har int haft tid å skriva bara, har haft så himla mycket å gjort och de känns som jag har jobbat flera år i sträck! Igår försov jag mig, smart.. Så fick jag så dåligt samvete så jag tänkte vara extra duktig på jobbet, men då jobbade jag FÖR mycket så igår kväll, och idag känner jag mig som en 80 åring med tanke på smärtan i ryggen och att mina knän inte direkt älskar mig just nu. Men shit happens, och jag äääälskar pengar så

Idag är jag ledig (egentligen imorrn med, men då ska jag jobba hos mamma nere på städet för lite extra pengar) så jag ska bara tycka om mig heeela dagen! Förutom lite senare för då har jag visning hos Linnea  så då måste jag ju tycka om dom me :)) Men annars.. Så nu har jag precis duschat så ska jag fixa mig, sen drar jag till Kga med Min Bästaste! Hon frågade mig igår om ja ville me in men kommer inte ihåg vad hon skulle göra för minnet e juh så bra :$ Vi ska iaf fika/luncha å bara snacka massa gojja

Ikv efter visningen så ska jag ta på lermask, sitta i fotbad, fixa naglarna... O massa mer så läg jag m bra sen! =) Men nu ska jag börja fixa mig lite tror jag nog
Fast först ska jag läsa Cindys blogg som jag inte hunnit gjort!  <333

Cya later!
Kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0