Älskar lediga dagar!

Var ledig idag, har inte hänt ngt spec sådär har bara tagit det lugnt och hälsat på lite på jobbet och så.

Morgondagen spenderas med min älskling! Eller iaf förmiddagen, jag å Fiia ska in till kga för lite shopping, fika och girl-talk ;) Lovely!  Resten av dagen blir vell hemma antar jag, ska till affären en snabbis efter kga, så hoppas jag att jag hittar något kul på shoppingturen som jag kan smycka min mysiga lägenhet med!

Men nu börjar filmen igen, blogga e juh ett bra sätt att få tiden att gå om man som mig inte e så förtjust i reklam !

Hugs and Kisses // S <3

Kommentarer
Postat av: Binis

det hade vi :$ hihi <3

haha men söt då;)

2010-04-06 @ 09:51:28
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0