ÄLSKA ATT PYSSLA OM SIG SJÄLV!

Det tycker jag alla borde göra, det är juh helt underbart att bara ta en varm lång dusch, kanske sitta i fotbad.. Fixa fötterna, smörja in sig ;) Och göra iordning naglarna! Ska boka pedikyr här någon dag tänkte jag, har ju ganska tur eftersom salongen e nära, kan tillome se den från fönstret ;) Som om degerfors vore värsta stort...

Hade lite tråkigt så gjorde en specialare med små blommor på naglarna ^^,



Baby ringde mig precis innan jag slutade jobbet å frågade om hon kunde komma på besök för att hon hade köpt en liten sak åt mig, så himla söööt !  Ett strawberry cupcake lipbalm
Hon e som en liten jordgubb hela hon! Och imorrn blir det Örebro å Chilli :)) Vi trivs!



Kommentarer
Postat av: Binis=)

åh herregud vad pillrigt:$ men fint vare:D<3

2010-04-22 @ 06:46:26
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0