2öga (Tequila)

haha, ja pappa kommer aldrig ihåg va hon heter, så han kallar henne för lite allt möjligen men oftast heter hon 2öga! Jag tror det var på söndagen han ringde och frågade om jag kunde åka upp till honom och kolla var Tequila var, hon hade varit borta sen lörda förmiddag och han skulle juh iväg och jobba å inte komma hem fören torsdag..
Jag hade iaf inte tid, så jag och Emelie tog en tripp dit igår. Var jätte nervös hela vägen upp till pappa, satt å tänkte att räven kanske tagit henne eller att hon drunknat i diket eller ngt! Man vet juh aldrig den lilla inavels kisse  :$ Hon e juh faktiskt lite snurrig, och ser rätt sämst. Men när ja låste upp dörren kom hon springandes lite små skevt sådär ;) VILKEN LÄTTNAD SÄGER JAG! Skrev till pappa direkt att hon var hemma och hans svar blev:

"Puuuuhh..."

Vet inte om Cindy visste ngt om kissen, det e juh hennes katt :$ Men nu vet hon iaf att vi hittana igen ! :D





Min danslektion idag är inställd så kanske tar en promenad eller något upp och kollar te missarna ^^, Någon som vill med ? :))

Kisssses // S

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kan följa med om de blir senare :D

2010-04-14 @ 13:42:43
URL: http://iinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0