Simon och Persbrandt

Bröjade jobba 20 över 4 imorse, och det var den stressigaste morgonen jag någonsin haft, eftersom det hade blivit ett missförstånd, vi skulle göra ca dubbelt så många mackor som vi hade räkna me ;S
aja de gick ju bra tillslut :)

Idag blir det iaf örebro, Marieberg, ska shoppa lite se om jag hittar ngt snyggt ;)
Tror älsklingen ska me, annars har ja inget emot att åka själv, tycker lite synd om han när han hänger efter mig i affärer, ja e ju i EN affär liiiite längre än vad han e :$ Får se vad han säger när han vaknat <3

Jahapp
Då var det bara min tur då.. Eftersom den sabina såg var Simon, från Simon och Thomas



Någon dag innan det fick Cindy span på Michael Persbrandt...




Vem kommer jag träffa då tror vi ? 




xoxo // S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0