HAHA SMYGARN !

Först ska ja berätta lite om min dag sen måste ni läsa om Sabina Engström på jobbet idag ! ;D

Har iaf varit i kga lite, å så, men första städa jag hela lägenheten, nystädat badrum e nog de bästa som finns !
Luktar så jävla fräsht, underbart !
Lagade mat också :)) det fick bli lax occh potatis med grönsallad och körsbärstomater

Så de va min dag, intressant va ;D
Morgondagen tar vi lite fort me... börjar 4.20 imorn bitti! Behöver ja säga mer ? ;(

HAHAHA Sabina på jobbet då,
Jag kommer hit, å hon flyger på mig med hennes berättelse !

Hon - Sabina jag dör av skratt, vet du vem som va här förut ?
Jag - Haha nej, vem va här ?
Hon- En kändis !
Jag- Vem då ?
Hon - JAg var inte säker på om det var han först och jag kom på det direkt när han gått..
(hon visar hennes blick hur förvånad hon blev, ögon som golfbollar)
Hon - .. så jag var tvungen att googla om det var han, jag va tvungen att ta ett kort genom gardinen med när han stod på perongen!

Hon förklara hur han såg ut, Gissa vem ? ;)

* Han har ett tv program med en annan kille
* halv långt hår
* glasögon
* En "grå" typ blond slinga i hans gråa hår
* Pratar på engelska
* Ej straight
* Va nyss på besök hos en Anka på tv ;) 
 
Gissa rätt nu ;)) lägger upp en bild på han imorrn :))

xoxo // S ♥


Kommentarer
Postat av: sabina;)

hihih jag vet vem det var jag såg;) <3

2009-12-29 @ 13:49:18
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0