Grattis Cindy <3

Idag e de julafton! :D
Vilket betyder att Cindy fyller 21 !! Grattis gooomsi <33

Morgonen började med en varm och skön dusch innan det bara av till pappsen för julfrukost :)
Han hade gjort massa specialare, min American Dad ;)
Gott va de iaf, blev helt proppmätt! Sen blev det strumpöppning :)) Jag va den enda som inte hade ngt i min strumpa, för den första gången någonsin! :( Men det gör inget, dom andra blev ju glada :)) Även om det inte blev några miljonärer i min familj så e de ju alltid spännande att få trisslotter :))
Så får vi juh inte glömma choklad muffisen cindy fick av mig imorse med ett litet rosa ljus i  :$<3

Försenad som vanligt bar det av till jobbet, men 20 minuter hit eller dit när det ändå inte e ngn här ?
Nytt nyårslöfte kanske, att hålla tiderna... haha vi får vell se va de blir av de ;))

Kom hit en as jobbig "gubbe" me! Han kunde inte prata så bra svenska vet inte var han va ifrån, han missade tåget som han skulle me, och de värsta e att tåg konduktören.. (?) stod i dörren på tåget och sa att han inte kunde hoppa in för de va försent, sen drog tåget ?
inte så jävla rockigt för honom, visst ja tycker lite synd om han de e ju fan julafton å grejjer, men ska han då ta upp två timmar av min tid när jag säger att ja inte kan hjälpa honom och har annat att göra ? fan kom i tid nästa gång då !

Säger jag va ? ;$
 Ikv blir det traditionen att dricka med Emelie, men cindy fyller fan 21 så får nog bryta det här året och kanske dra vidare till henne, måste ju fira syrrran

Nu ska ja fortsätta med mitt hemliga projekt som jag håller på med här på fiket... hehe ;)
blir vell uppdatering, senare, imorrn, ? eller något, så får ni veta vad det var och kanske får något schysst kort me =)

GOD JUL FÖR FAN !
// S ♥



Btw, de här e årets julklapp hoppas vi på ;)
Ja skulle iaf inte ha ngt emot den här telefonen i mitt gröna kök :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0