JUST NU

.. Äter lite frukost, höll på me smörgåsarna så blev ja panik hungrig! Fick göra så de fanns lite mackor att välja på innan ja kunde äta men ska göra klart dom sen efter min lilla rast :))



Saknar min bebis, redan, va mesig ja känner mig ;(
Han ringde iaf igår några minuter efter fyra, så va dom och vänta på att kliva på planet typ
tror de skulle lyfta halv sex (?) yeye,
Han har inte hört av sig sen dess, usch ja blir så orolig !
fast de e klart, ja ska inte säga något för ja vet själv hur de e, halva släkten säger "Ring eller skriv när ni har landat" javisst tycker man vell, sen dagen efter man kommit ner så kommer man på att man inte hört av sig till någon ;) höhö


BTW,
HJÄLP NÅGON !
Nu e ja så j*vla trött på att min blogg ser förjävlig ut men ja har inte orkar engagera mig i att fixa till den för ja e sämst på de !
Who can help me?
ere ingen som kan hjälpa till så har du inget val syrran!

Cya soon kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0